Medžiaga mokytojams

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” el_class=”lja-toggle-panels” width=”2/3″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][toggles style=”minimal”][toggle color=”Default” title=”Kaip dalyvauti”][vc_column_text]

  1. Mokytojas su mokiniais dalyvauja AcceleratorX programoje.
  2. Mokytojas, gavęs asmeninį registracijos kodą, registruojasi VĮP platformoje Neturint kodo, kreiptis į LJA ofisą el. paštu: it@lja.lt
  3. Mokytojas platformoje sukuria prisijungimo kodus savo mokiniams.
  4. Mokiniai, gavę registracijos kodus, užsiregistruoja platformoje, sukuria savo paskyrą ir užpildo į 2 savęs įsivertinimo testus: vieną „AcceleratorX“ jaunųjų (mokomųjų?) bendrovių programos dalyvavimo pradžioje, kitą – pabaigoje, baigiant jaunosios bendrovės veiklą.
  5. Mokslo metų pabaigoje mokiniai laiko galutinį VĮP egzaminą,
  6. Išlaikius egzaminą, sistemoje sugeneruojamas VĮP sertifikatas.

 

Jei egzamino nepavyksta išlaikyti ir / ar mokinys (-ė) dėl kokių nors priežasčių egzamino datomis negali laikyti galutinio egzamino mokslo metų pabaigoje, perlaikyti / laikyti dar nelaikytą egzaminą galima kitų mokslo metų pradžioje (rugsėjo-spalio mėnesiais).

 

Registravimosi VĮP platformoje gidai:

Registracijos gidas mokytojams (pdf)

Registracijos gidas mokiniams (pdf)

 

SVARBU! Mokiniai, neužpildę abiejų įsivertinimų, negalės laikyti galutinio egzamino.

SVARBU! Laikytis nurodytų datų ir atlikti visus įsivertinimo testus bei galutinį egzaminą laiku, kitaip mokiniai neteks galimybės gauti VĮP programos sertifikato.[/vc_column_text][/toggle][toggle color=”Default” title=”LJA mokytojo vaidmuo”][vc_column_text]

  • Supažindinti mokinius, įkūrusius JB (jaunąją bendrovę), su VĮP programa, jos galimybėmis ir paskatinti mokinius dalyvauti VĮP.
  • Užsiregistruoti platformoje ir sukurti registracijos kodus mokiniams, padėti jiems prisijungtii prie platformos
  • Priminti mokiniams įsivertinimo testų ir egzamino laikymo datas, paraginti juos laiku užpildyti įsivertinimo klausimynus.
  • Organizuoti galutinį VĮP egzaminą mokykloje mokslo metų pabaigoje.

[/vc_column_text][/toggle][toggle color=”Default” title=”Mokinio dalyvavimas programoje”][vc_column_text]Mokinys, norėdamas įgyti verslumo įgūdžių pasą (VĮP) ir tarptautinį sertifikatą, turi nuosekliai atlikti šiuos veiksmus:

  1. Įkurti jaunąją bendrovę (JB) arba būti aktyviu jos nariu.
  2. Laiku užpildyti du savo verslumo kompetencijų įvertinimo (self-assessment) klausimynus specialiai tam skirtoje platformoje:
    • Pirmasis klausimynas pradedant „AcceleratorX“ programą.
    • Antrasis klausimynas baigiant „AcceleratorX“ programą.
  3. Išlaikyti VĮP egzaminą mokslo metų gale.

Sėkmingai programą baigusiems ir galutinį egzaminą išlaikiusiems mokiniams įteikiamas tarptautinis VĮP sertifikatas.[/vc_column_text][/toggle][toggle color=”Default” title=”Savęs įsivertinimas”][vc_column_text]„AcceleratorX“ programos metu mokiniai pildo savęs įsivertinimo klausimynus, kurie parodo, kiek jų verslumo kompetencijos patobulėjo per šios programos laikotarpį

Tikslas: padėti mokiniams suprasti, kokios kompetencijos yra įgyjamos per praktinę verslumo ugdymo patirtį ir išryškinti jų vaidmenį programoje.

Kompetencijos: iniciatyvumas ir verslumas, ypatingą dėmesį skiriant kūrybiškumui, atkaklumui, išradingumui, pasitikėjimui savimi, iniciatyvai, atsakomybės prisiėmimui, komandiniam darbui.

Klausimynų skaičius: 2 ( „AcceleratorX“ programos pradžioje ir pabaigoje)

Laikas, kurio reikia klausimynui užpildyti: apie 20-30 minučių

Elektroninė platforma: Mokiniai turi užsiregistruoti ir susikurti paskyrą prieš pildant pirmąjį klausimyną. Kai antrasis klausimynas bus paruoštas, jiems apie tai bus pranešta elektroniniu laišku. Išlaikę visus testus ir egzaminą mokiniai gali parsisiųsti sertifikatą tiesiai iš platformos.[/vc_column_text][/toggle][toggle color=”Default” title=”VĮP egzaminas”][vc_row_inner column_margin=”default” text_align=”left”][vc_column_inner column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” width=”1/3″ tablet_width_inherit=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][image_with_animation image_url=”5981″ alignment=”center” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default”][vc_column_text]

Egzaminas trunka
1 valandą[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” width=”1/3″ tablet_width_inherit=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][image_with_animation image_url=”5982″ alignment=”center” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default”][vc_column_text]

Egzaminą sudaro
28 klausimai[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” width=”1/3″ tablet_width_inherit=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][image_with_animation image_url=”5980″ alignment=”center” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default”][vc_column_text]

Išlaikei jeigu teisingai
atsakei 70% klausimų[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]Baigę jaunosios bendrovės veiklą ir atsakę į du klausimynus, mokiniai gali laikyti egzaminą ir patvirtinti savo verslumo, ekonomikos suvokimo ir finansinio raštingumo žinias bei įgūdžius.

Egzaminas laikomas mokykloje, prisijungus prie savo asmeninės paskyros VĮP platformoje.

Galimas klausimų tipas: klausimai su atsakymų variantais; klausimai su išskleidžiamuoju meniu; t.t

Testo formatas: savarankiški ir (arba) klausimai su trumpu scenarijumi

Taškai: kiekvienas atsakymas vertas tokio paties balo

Tarp verslumo patirties, veiklos ir egzamino yra tiesioginis ryšys. Todėl jo klausimai yra orientuoti į įgūdžiais pagrįstas užduotis, pabrėžiant taikomąjį dalyko suvokimą ir praktinius scenarijus, o ne vertinant tik žinias ir atmintį faktams.[/vc_column_text][/toggle][toggle color=”Default” title=”Dažnai užduodami klausimai”][vc_column_text]Jei mokinys buvo registruotas ankstesniais mokslo metais, ar reikia jį registruoti vėl?

Mokinys gali naudoti jau turimą ankstesnių metų paskyrą.

Jei mokinys pildė įsivertinimo klausimynus ankstesniais mokslo metais, ar jam reikia juos pildyti vėl?

Jeigu mokinys ankstesniais mokslo metais užpildė abu klausimynus, bet egzamino neišlaikė, naujais mokslo metais užtenka laikyti tik egzaminą mokslo metų pabaigoje

Esu mokytojas, ką daryti, jei perėjau dirbti į kitą mokyklą?

Vienai mokyklai skirta viena paskyra VĮP platformoje, jeigu neturite antros paskyros, susisiekite su it@lja.lt

Pamiršau savo prisijungimo duomenis, ką daryti?

www.esponline.eu svetainėje spauskite Prisijungti (Login), tuomet spauskite “pamiršote slaptažodį?” (Forgot Password?), įrašykite el. pašto adresą, kurį naudojote registruojantis į VĮP platformą ir spauskite “Patvirtinti” (SUBMIT). Į el. pašto dėžutę gausite laišką su nuoroda naujam slaptažodžiui susikurti.[/vc_column_text][/toggle][/toggles][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][/vc_column][/vc_row]