Mes tikime beribiu jaunimo potencialu įveikti rytdienos iššūkius ir įkvepiame juos pasitikėti savo galia veikti.
Ekonomikos žinių sklaida bei praktiniai mokymai mokiniams padeda greičiau susiorientuoti dinamiškame gyvenime ir atrasti savo kelią. Kviečiame prisijungti!
Vertybės ir įgūdžiai, kurių Lietuvos mokinius moko Junior Achievement, yra tai, ko Lietuva labiausiai laukia iš savo jaunosios kartos.
Tai 6 pamokų ciklas, skirtas 5-6 klasių mokinių verslumo ugdymui. Ši verslumo ugdymo programa suteikia galimybę mokiniams žengti pirmuosius žingsnius į verslo pasaulį, įgyti verslaus mąstymo įgūdžių bei patirties. Programa sudaryta remiantis dizainu grįsto mąstymo (angl. design thinking) metodologija, kuri padės mokiniams įgyti naujos, autentiškos verslumo patirties.
Baigę mokymo programą mokiniai gebės:
Pirma pamoka. Vietos verslininkai
Mokiniai susipažins su verslininkams būdingomis savybėmis ir įvertins savo verslumo kompetencijas bei gebėjimus.
Mokiniai analizuos, kaip verslininkai ir jų savybės susijusios su jų kuriamais produktais bei paslaugomis, valdomu verslu. Mokiniai susipažins su gerai žinomais verslininkais ir socialinių verslų įkūrėjais, palygins juos tarpusavyje.
Antra pamoka. Rinka ir vartotojų poreikis
Mokiniai nustatys, kokioms rinkoms skirti produktai ir paslaugos, kokius poreikius tenkina. Mokiniai susipažins su jaunaisiais verslininkais, sėkmingai pastebėjusiais rinką, nustačiusiais poreikį ir sukūrusiais naują tą poreikį tenkinantį produktą. Mokiniai dirbs komandose, siekdami suprasti dabartinius vartotojų poreikius naudojant skirtingus produktus ar paslaugas.
Trečia pamoka. Inovatyvios idėjos
Mokiniai sužinos, kaip kurti inovatyvias idėjas atsižvelgiant į rinką ir poreikį. Mokiniai kurs savo produkto ar paslaugos idėjas, pasiremdami naujausių inovatyvių produktų / paslaugų analize. Dirbdami komandose mokiniai naudos skirtingas technikas, kurios skatins kūrybiškumą ir padės sugeneruoti norimą idėją.
Ketvirta pamoka. Dizainas ir prototipas
Mokiniai sužinos, kaip kurti produktą ir gaminti prototipą. Kiekvienas mokinys komandoje sukurs savo produkto ar paslaugos pavyzdį, jį aprašys arba iliustruos išskirtines savybes, funkcijas.
Penkta pamoka. Rinkos analizė
Mokiniai sužinos, kodėl svarbu surinkti rinkos vartotojų atsiliepimus apie naujo produkto arba paslaugos idėją. Mokiniai išsiaiškins, kokių tipų klausimai gali būti įtraukti į klausimyną, ir kurs savo klausimyną. Mokiniai įvertins, kiek per apklausą surinkta informacija naudinga tobulinant produktą.
Šešta pamoka. Finansavimo paieškos
Mokiniai parengs pristatymą ir mokysis pristatyti savo idėją investuotojams.
„Ketvirtį amžiaus Lietuvoje ir net 100 metų pasaulyje taikomos Junior Achievement programos formuoja aiškią žinią – praktinis jaunimo verslumo, finansinio raštingumo ir ekonomikos ugdymas pamatuojamai atsiperka valstybės ekonomikai. Vis labiau suprantame praktinio verslumo ugdymo teikiamą naudą ir visi prisiimame savo atsakomybės dalį už verslumo ugdymo diegimą mokyklose. Tikiuosi, kad sukaupta svari mūsų ekspertinė patirtis ir toliau prisidės prie vieno iš svarbiausių darbų – ugdyti savimi pasitikinčius ir sėkmingus Lietuvos piliečius“, – Andželika Rusteikienė, LJA direktorė.
Jaunosios bendrovės steigimas ir susipažinimas su verslo valdymu per asmeninę patirtį.