Mes tikime beribiu jaunimo potencialu įveikti rytdienos iššūkius ir įkvepiame juos pasitikėti savo galia veikti.
Ekonomikos žinių sklaida bei praktiniai mokymai mokiniams padeda greičiau susiorientuoti dinamiškame gyvenime ir atrasti savo kelią. Kviečiame prisijungti!
Vertybės ir įgūdžiai, kurių Lietuvos mokinius moko Junior Achievement, yra tai, ko Lietuva labiausiai laukia iš savo jaunosios kartos.
„Vykdydami programoje siūlomas veiklas mano mokiniai įgijo svarbių žinių apie tai, kaip planuoti išlaidas ir pajamas, kaip ir kokius sprendimus priima vartotojai, siekdami patenkinti poreikius ir norus. Taip pat sužinojo, kuo svarbūs pinigai ir kaip jų užsidirbti, taupyti ir dalytis”, – Vilniaus r. Pagirių „Pelėdžiuko” vaikų darželio mokytoja.
Tai 5 pamokų ciklas, skirtas priešmokyklinio ugdymo ir / arba 1-ų pradinio ugdymo klasių finansinio raštingumo ugdymui. Turinys parengtas ir adaptuotas pagal priešmokyklinio ugdymo ir 1-ų pradinio ugdymo klasių bendrąsias programas. Programos metu mokiniai per praktinio veikimo veiklas susipažįsta su baziniais asmeninių finansų ir ekonomikos principais.
Baigę mokymo programą mokiniai gebės:
Pirma pamoka. Vieną ar kitą? Pasirink!
Mokiniai mokosi priimti ekonominius sprendimus ir rinktis.
Antra pamoka. Ar man reikia to, ko noriu?
Mokiniai supranta, kad žmonės turi būtinųjų poreikių ir norų, sužino, kad tie, kurie protingai tvarko pinigus, moka atskirti poreikius ir norus.
Trečia pamoka. Kaip užsidirbti?
Pasakojimo veikėja padeda atskleisti, kaip galima užsidirbti pinigų.
Ketvirta pamoka. Kaip taupyti?
Mokiniai supažindinami su taupymo sąvoka, sužino, kodėl svarbu turėti tikslą.
Penkta pamoka. Kaip dalytis?
Mokiniai susipažįsta su pasakojimo veikėjais ir sužino, kad galima uždirbtus pinigus skirti bendruomenei padėti.
„Ketvirtį amžiaus Lietuvoje ir net 100 metų pasaulyje taikomos Junior Achievement programos formuoja aiškią žinią – praktinis jaunimo verslumo, finansinio raštingumo ir ekonomikos ugdymas pamatuojamai atsiperka valstybės ekonomikai. Vis labiau suprantame praktinio verslumo ugdymo teikiamą naudą ir visi prisiimame savo atsakomybės dalį už verslumo ugdymo diegimą mokyklose. Tikiuosi, kad sukaupta svari mūsų ekspertinė patirtis ir toliau prisidės prie vieno iš svarbiausių darbų – ugdyti savimi pasitikinčius ir sėkmingus Lietuvos piliečius“, – Andželika Rusteikienė, LJA direktorė.
Susipažinimas su finansiniu raštingumu ir profesiniu rengimu, verslo, ekonomikos mokslų sritimis.
Finansinio raštingumo ir antreprenerystės pagrindai.