IŠ 18 AKCIJŲ ĮSIGYTA 18

Jaunoji bendrovė Hyperglare iš Klaipėdos “Ąžuolyno” gimnazijos siūlo tobulą sprendimą skaitmeninei edukacijai – žaidimo formos programėlę! Ši programa ne tik pritrauktų vartotojų dėl to, kad išmoktų pamoką, bet gali pritraukti įvairaus amžiaus vaikus ir paauglius vien dėl to, nes tai yra žaidimas! Viskas vyktų nuotolinių būdu, patogiai ir paprastai. Ši idėja turi didelį potencialą dėl savo unikalumo, nes su ja įmanoma lengvai perkelti verslą ir į kitas šalis, gauti paramą ir padėti Lietuvos vaikams švietime.

IDĖJOS ATSIRADIMO ISTORIJA

Mums buvo pasiūlyta dalyvauti šiame AcceleratorX projekte, pradžioje buvo lyg ir dvi atskiros komandos, tačiau supratome, kad bus geriau, jei dirbsime išvien. Todėl dabar ir matote Jaunąją Bendrovę Hyperglare.